خرید بلیط ارزان هواپیما ایلام از تیک بان
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 434
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
نویسنده : tikban
چهار شنبه 2 مهر 1399

استان ایلام که در غرب کشور ایران قرار دارد، از نظر جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی بسیار غنی است. این شهر به تازگی مقصد بسیاری از گردشگران و توریست ها شده است تا بتوانند از زیبایی های طبیعی و تاریخی به صورت هم زمان لذت ببرند. یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری ایلام تنگه رازیانه است که در دامنه ارتفاعات کبیرکوه قرار گرفته است. این تنگه که در فهرست آثار طبیعی ایران به ثبت رسیده، برای گردشگران بسیار جذاب است. سنگ نوشته آشوری گل گل هم از جاذبه های تاریخی ایلام محسوب می شود و قدمتی سه هزار ساله دارد. این سنگ نوشته در 25 کیلومتری ایلام واقع شده است.

گورستان باستانی چنار در ناحیه چنارباش ایلام قرار دارد و قدمت آن به هزار سال قبل از میلاد می رسد. همچنین رودخانه سیمره از تلاقی دو رود قره سو و گاماسیاب به وجود آمده است و طول آن به 650 کیلومتر می رسد. جالب است بدانید که نیمی از تاریخ ایلام با نام رودخانه سیمره گره خورده است. از دیگر دیدنی های ایلام می توان به تالاب سیاب درپوش، غار خفاش ایلام، دریاچه دوقلو، دژ میر غلام هاشمی، دره شهر یا پایتخت ایلامیان، کبیر کوه و طاق شیرین و فرهاد اشاره کرد.

 

فرودگاه ایلام

 

فرودگاه بین المللی شهدای ایلام فرودگاه اصلی این استان محسوب می شود که پروازهای داخلی و خارجی از طریق آن صورت می پذیرد. در طی یک هفته 74 پرواز از طریق این فرودگاه انجام می شود که دومین فرودگاه پرتردد غرب کشور محسوب می شود.

 

سوغات ایلام

 

شهر ایلام سوغاتی های مختلفی دارد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به صنایع دستی و خوراکی های خوشمزه اش اشاره کرد. کاک، نان پیگ، بژی برساق، کله کنجی، گمکه، شیل کین، نان ساجی، سقز، نان پنجه کش، سمون، نان تنوری، حلوای بگل، نان ذرت و... تعدادی از خوراکی های مشهور ایلام هستند که بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.

هتل ها و مراکز اقامتی ایلام

با توجه به آن که در سال های اخیر توجه گردشگران و توریست ها به استان ایلام و شهرهای مهم آن بالا رفته است، هتل ها و مراکز اقامتی مختلفی هم در این استان ساخته شده است. از مهم ترین این هتل ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: هتل سه ستاره زاگرس که امکانات بسیار خوبی را در یک محیط سرسبز و عالی به مهمانان خود ارائه می دهد. هتل دو ستاره خلاش هم در خیابان شهید حیدری آماده خدمت رسانی به مسافران گرامی است. هتل دوستاره و بسیار تمیز و مرتب دالاهو هم با امکانات رفاهی مختلف پذیرای گردشگران گرامی است.

از دیگر هتل ها و مراکز اقامتی ایلام می توان به هتل سعید در دهلران، هتل کربلا در ایلام، اقامتگاه بوم گردی یاسین، هتل لاله ایلام، هتل ستاره کبیر کوه در ایلام ، هتل جهانگردی در دهلران، خانه معلم در تمامی شهرهای استان و... اشاره کرد.

  • هتل زاگرس در ایلام

بلیط ارزان هواپیما ایلام

همان طور که مستحضر هستید، قیمت بلیط ایلام در یک مسیر خاص بستگی به عوامل مختلفی دارد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: کلاس پروازی، ایرلاین مربوطه، زمان پرواز و...اگر می خواهید بلیط ارزان ایلام بخرید، بهتر است بلیط ها را در شرایط یکسان باهم مقایسه کنید، نه این که صرفا به دنبال بلیط ارزان هواپیما ایلام باشید .همان طور که قبلا هم اشاره کردیم، ارزان ترین بلیط هواپیما ایلام صرفا بهترین و مناسب ترین آن نیست. به همین جهت ابتدا باید شرایط مختلف را در نظر گرفته و سپس اقدام به خرید بلیط ایلام نمایید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما ایلام

در روزگاری که همه چیز به سریع ترین شکل خود پیش می رود، برای خرید بلیط هواپیما ایلام هم باید بهترین و سریع ترین راه را انتخاب کرد. اگر می خواهید به ایلام سفر کنید، بهترین کار خرید اینترنتی بلیط هواپیما ایلام است. برای این کار کافی است به سامانه آنلاین فروش بلیط هواپیما تیک بان مراجعه کرده و بلیط اینترنتی ایلام را برای خود خریداری نمایید.

بلیط چارتر ایلام

برای دیدن تمامی بلیط های هواپیما ایلام و خرید بلیط چارتر ایلام به بالای همین صفحه مراجعه نمایید. در همین راستا برای خرید بلیط چارتر ایلام کافی است ابتدا مبدا و مقصد خود را انتخاب کرده و پس از آن با انتخاب تاریخ سفر و تعداد نفرات، کلیه پروازهای موجود را ببینید و بهترین را برای خود انتخاب کنید. با جستجو و مقایسه پروازهای مختلف، بهترین بلیط چارتر ایلام را برای خود خریداری نمایید.




:: برچسب‌ها: بلیط ارزان ایلام , بلیط لحظه آخری ایلام , بلیط هواپیما ایلام , بلیط ایلام , بلیط چارتر ایلام , خرید بلیط ایلام , قیمت بلیط ایلام ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وب سایت من خوش امدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند